Vill du anmäla att något är trasigt eller ur funktion?
Felanmälan görs till vår förvaltare Nabo. Det är viktigt att du anmäler skador eller andra fel omedelbart för att undvika större problem. Detta görs via mejl till felanmalan@nabo.se (gärna med kopia till styrelsen på info@brfbottnakarlen1.se) eller via telefon på 010-288 00 26 vardagar klockan 07.00-16.00 (övrig tid jourtid).
Tänk på att felanmälningar under jourtid innebär en extra kostnad för föreningens ekonomi, undvik därför akuta utryckningar om det inte krävs!
Mindre fel som vi i styrelsen eller vår vaktmästare kan ordna själva ska inte felanmälas till Nabo eftersom det innebär en onödigt hög kostnad för föreningen. Mejla istället till info@brfbottnakarlen1.se. Är du osäker på vad som gäller, bolla med någon i styrelsen eller en granne.
Nabo gör också tillsynsrundor en gång i veckan, så om du upptäcker att något behöver tillsyn kan du tipsa Nabo om det inför nästa runda via info@nabo.se.
Finns felet i våra allmänna utrymmen eller i en hyreslägenhet betalar föreningen för arbetet. Är du bostadsrättsinnehavare kan du också anlita Nabo för arbeten i din lägenhet men då debiteras du och inte din förening/hyresvärd.
Om du har förslag på förbättringar, mejla då styrelsen på info@brfbottnakarlen1.se.
Kontaktuppgifter för felanmälan:
Mattias Carlsson
Telefon vardagar 07.00–16.00 (övrig tid jourtid):
Mejl:
Fastighetstekniker
010-288 00 26
felanmalan@nabo.se